Jouw mening telt!

 

Beoordelingen Zoweg

Bij Zoweg streven we naar transparantie en gebruiksgemak. Ons platform is ontworpen om jouw hotelboeking zo soepel mogelijk te laten verlopen. Om die reden bieden we je de kans om beoordelingen achter te laten. Jouw feedback helpt toekomstige bezoekers bij het maken van hun keuze.

Hotelbeoordelingen bij Zoweg

Jouw mening als hotelgast is voor ons van groot belang. Wij plaatsen daarom uitsluitend authentieke beoordelingen van gasten die daadwerkelijk via Zoweg hebben geboekt. Het doel van het publiceren van jouw ervaringen is om een objectief en onafhankelijk beeld te schetsen van de hotels op ons platform. Betaalde beoordelingen zijn bij ons uitgesloten.

Als je een hotelboeking via Zoweg hebt gemaakt, ontvang je na je verblijf een e-mailuitnodiging om een beoordeling in te vullen. We vragen je om je mening over verschillende aspecten zoals faciliteiten, service en de omgeving van het hotel.

Zoweg behoudt het recht om beoordelingen te bewerken, niet te publiceren of te verwijderen bij gebruik van ongepaste taal (denk aan persoonsgegevens, beledigende teksten, enz.). Beoordelingen die aan onze voorwaarden voldoen, worden na een zorgvuldige screening binnen 28 werkdagen geplaatst.

Kiyoh beoordelingen voor Zoweg

Wij zijn aangesloten bij Kiyoh, een onafhankelijke beoordelingssite. Op deze site kun je een recensie plaatsen over je ervaringen met Zoweg en onze service. Alle feedback die we ontvangen, nemen we serieus en gebruiken we om ons platform continu te verbeteren. Belangrijk: jouw recensie moet specifiek gaan over je interacties met Zoweg. Heb je opmerkingen of suggesties voor het hotel waar je verbleef, dan raden we je aan deze rechtstreeks bij het betreffende hotel of de keten achter te laten, zodat zij er inhoudelijk op kunnen reageren.

Mocht je een klacht hebben, neem dan eerst contact op met onze klantenservice info@zoweg.nl. We zien elke klacht als een kans om onze service te verbeteren en om je alsnog een positieve ervaring met Zoweg te bieden. We staan klaar om eventuele misverstanden of problemen op te lossen. Meer info over Kiyoh vind je op www.kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/