Voor een volledige werking van de website worden cookies op uw computer gezet. sluiten

Extra informatie

Reserveren via Zoweg.nl

Een hotelkamer of bungalow reserveren via Zoweg.nl is snel en eenvoudig. In een paar simpele stappen reserveert u het arrangement bij het door u geselecteerde hotel of bungalowpark.

Beschikbaarheid van een arrangement

De meeste arrangementen op Zoweg.nl zijn direct te reserveren. Enkele arrangementen zijn op aanvraag te reserveren en daardoor niet direct boekbaar. Bij ieder arrangement staat duidelijk aangegeven of het direct boekbaar, of op aanvraag te reserveren is.

Informatie over prijzen

De prijzen op Zoweg.nl zijn per persoon voor het gehele arrangement en op basis van minimaal twee personen per kamer of bungalow. (met uitzondering van eventuele toeslagen). Er wordt duidelijk vermeld wat inbegrepen is bij het arrangement. Bij een boeking voor één persoon wordt een eenpersoonstoeslag berekend. Afhankelijk van de leeftijd kan het kind gelden er voor kinderen meestal kinderprijzen. Per hotel of bungalowpark wordt aangegeven of de aanbieding inclusief of exclusief toeristenbelasting is. De prijzen zijn exclusief reserveringskosten, deze zijn € 12,50, € 20,- of € 29,- per boeking. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Betalen

U dient het volledige bedrag inclusief de reserveringskosten aan het hotel of bungalowpark te betalen bij het in- of uitchecken of per overschrijving vooraf. Zoweg.nl berekent € 12,50, € 20,- of € 29,- aan reserveringskosten. Het Hotel of bungalowpark kan, om uw kamer of bungalow te garanderen, een aanbetaling of creditcardgarantie van u vragen.

Bevestiging van de reservering

Direct na het boeken ontvangt u een bevestiging op uw opgegeven e-mail adres.

Wijzigen

Indien u na reservering uw reisgegevens zoals de vertrekdatum of het reisgezelschap wilt wijzigen, kunt u dit per e-mail doorgeven aan het hotel of bungalowpark via de contact pagina van Zoweg.nl. Er kunnen eventueel wijzigingskosten in rekening worden gebracht.

Annuleren

Als u wilt Annuleren kunt u dat doorgegeven op www.zoweg.nl/annuleren met uw e-mail adres en boekingsnummer. Als het moment van annuleren de annuleringstermijn heeft verstreken, kan het hotel of bungalowpark annuleringskosten in rekening brengen.

Uitgesloten van herroepingsrecht
Voor diensten waarbij een reservering van toepassing is (zoals vervoer, horeca en vrijetijdsbesteding) geldt geen bedenktermijn. Het herroepingsrecht is daarop niet van toepassing. Dit betekent dat u niet gebruik kunt maken van het recht om onze producten kosteloos binnen 14 dagen te retourneren. Na een reservering via Zoweg.nl kunt u zich daarom niet beroepen op het herroepingsrecht.

Klachtenregeling
1. Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product en/of dienst. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, liefst per e-mail via: info@zoweg.nl . Uiterlijk binnen 14 dagen zullen wij inhoudelijk op uw klacht reageren.
2. Komen we er samen niet uit, dan kunt u - tegen betaling van € 25,- klachtgeld - uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie: www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Wordt u (gedeeltelijk) in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld (gedeeltelijk) aan u terugbetaald.
3. Voor een klacht of geschil kunt u tevens terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via de volgende link: 
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
4. Vorenstaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.